فسیل، فلش بک به گذشته با اسانس طنز

فیلم سینمایی فسیل، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که در گذر زمان و پس‌از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند. داستان فیلم قالب طنز دارد و به موفقیت مناسبی در گیشه رسیده است.

غریب، روایت فداکاری برای ایران

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که مقطعی از زندگی شهید محمد بروجردی را روایت می کند.

عروس خیابان فرشته، اینجا تهران است یا تهران جلس؟

فیلم عروس خیابان فرشته به کارگردانی مهدی خسروی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا، داستان زندگی خانواده ای در خانه ای قدیمی و متعلق به فردی که از ایران مهاجرت کرده است را روایت می کند. البته با دستمایه طنز!

سه کام حبس، داستان سرنوشتهای ناخواسته

زوج جوانی که تازه صاحب فرزند شده اند و در جنوب تهران زندگی خوب و ساده ای دارند. آنها ناخواسته در ماجرای مواد مخدر گرفتار می شوند. این دستمایه داستان سینمایی سه کام حبس است.

دسته دختران، قصه زنان جنگ

«دسته دختران» داستان گروهی از زنان ایرانی است که برای دفاع از خاکشان به خط مقدم جنگ می‌روند. این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت 7 سیمرغ بلورین شد.

خط استوا، حرفهایی از جنس ممنوعه!

فیلم سینمایی خط استوا داستان رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال را روایت می‌کند که راهی جزیره بالی می‌شوند تا با زیدان قراردادی امضا کنند، جزیره ای که معلوم می شود آدرس اشتباهی است!