ریزش قیمت تخم‌مرغ در آمریکا مشروط شد

وزارت کشاورزی ایالات‌متحده اعلام کرد که قیمت تخم‌مرغ که برای ماه‌ها اخیر به بالاترین حد خود بود، امسال به شدت کاهش خواهد یافت البته مشروط بر اینکه ایالات‌متحده شاهد بازگشت مجدد شیوع آنفلوآنزای پرندگان نباشد.

خدمات بانک ملی در فرودگاه امام خمینی

با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیلات نوروز و سیاست‌های جدید بانک مرکزی در خصوص ارائه ارز مسافرتی، با تقویت روند ارائه خدمات شعبه بانک ملی در فرودگاه بین‌المللی کشور و همچنین استقرار دستگاه‌های خودپرداز(ATM) ارزی، از تراکم مسافران برای دریافت ارز مسافرتی، جلوگیری می شود

خرید افزودنی بتن و روان‌کننده بتن برای هوای گرم

یکی از چالش‌های مهم هنگام بتن‌ریزی، وجود هوای­ گرم در محل پروژه مناسب می‌باشد. اگر در زمان بتن‌ریزی هوا گرم باشد، کیفیت و سختی بتن را پایین آورده و باعث اختلاط و سختی سیمان می‌شود که عمده این مشکلات خود را در زمان گیرش سیمان نشان می‌دهد. در اینجا با راهکارهای فنی مواجهه با این موضوع آشنا می شویم

کلیدی‌ترین نکات درباره قیمت ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه، نوعی ورق فولادیست که با فرآیند گالوانیزاسیون، از اکسید شدن محفوظ می‌ماند. گالوانیزاسیون، مقاومت ورق‌های فولادی را در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی‌های احتمالی افزایش می‌دهد و به همین دلیل، این نوع ورق، متقاضیان بسیاری در بازار دارد.

چرا از دوچرخه برقی استفاده کنیم؟

با استفاده از دوچرخه های برقی می توانید کارهای روزمره ی خود را ساده تر انجام دهید و از طرفی فرصت های بیشتری برای پدال زدن بدون تعریق پیدا خواهید کرد.

صنعت بیمه ایران در مسیر توسعه

بیش از 27 میلیون نفر از بیمه شخص ثالث، 17 میلیون نفر از بیمه تکمیلی و 28 میلیون و 500 هزار نفر از سایر رشته‌های بیمه استفاده می‌کنند.

افزایش رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه محصولات ایران خودرو

به گفته مسئولان ایران خودور سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در شاخص رضایتمندی مشتریان از کیفیت اولیه خودروهای تحویل شده (CSI) با رشد ٣٧ امتیازی نسبت به بهمن ماه سال گذشته، به امتیاز ٧٠٠ رضایتمندی دست یافته است.