قدمت برند و خاطرات برجا مانده از گذشته را می توان یکی از سرمایه های بزرگ برند جی دانست. بر این اساس محتوای تبلیغاتی جدید این برند نیز می تواند فضایی متاثر از مشتریان و مخاطبان گذشته تا امروزش را د رخود جای داده باشد.
«کرم جی، واسه پوسته با تو دوسته»؛ این عبارت تبلیغاتی کرم جی در سالهای دور است.
برند جی، در کمپین محدود از مخاطبان خود می پرسد که آیا آدم نرمی هستید؟ و در پاسخ، از آنها دعوت می کند برای نرم شدن از کرم جی استفاده کنند.
«نام دل» سه نمونه از تیزرهای قدیمی و نسبتا جدیدتر جی را منتشر کرده است.