ماجراهای من و اکتیو بخواهی یا نخواهی، لکه های لباس شسته می شوند!

ماجرای من و اکتیو، قسمت اول

ماجرای من اکتیو قسمت دوم

داستانی که بین مایع لباسشویی جنرال اکتیو و دختر کوچولوی خانواده در جریان است، تیزرهای تبلیغاتی اکتیو را جذاب و هیجان انگیز می کند.

هرچند که دختر کوچولوی داستان ما اصلا از لباسی که برایش خریده اند خوشش نمی آید و تمام تلاشش را می کند که لباس را طوری کثیف کند که دیگر قابل پوشیدن نباشد اما مایع لباسشویی اکتیو، قدرتمندتر از این حرفهاست و هر نوع لکه و کثیفی را از بین می برد.

تبلیغات جذاب اکتیو بر قدرت پاک کنندگی مایع لباسشویی تاکید دارد. در عین حال نشان می دهد که پس از هربار استفاده از این محصول، بافت و الیاف لباسها آسیب ندیده اند.

از مهم‌ترین مواردی که برای جلوگیری از آسیب به الیاف و بافت البسه باید مورد توجه قرار بگیرد، نحوه شستشوی لباس‌ها و استفاده از مواد شوینده مناسب است. انتخاب بهترین مایع لباسشویی در قدم اول سخت به نظر می‌رسد. با این حال اگر از نکات حائز اهمیت در مورد شوینده‌ها آگاه باشید بهتر می‌توانید تصمیم گیری کنید. از معیارهایی که برای انتخاب مایع لباسشویی باید به آنها توجه داشته باشید، می‌توان به جنس و بافت پارچه، نوع الیاف لباس، کیفیت و قدرت تمیز کنندگی و هزینه مواد شوینده اشاره کرد.

تیزرهای تبلیغاتی اکتیو با محوریت ماجرای دختر کوچولوی خانواده و مایع لباسشویی این برند، مجموعه ای به یادماندنی در خاطره تبلیغاتی مخاطبان ایجاد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *