فسیل، فلش بک به گذشته با اسانس طنز

فیلم سینمایی فسیل، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که در گذر زمان و پس‌از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند. داستان فیلم قالب طنز دارد و به موفقیت مناسبی در گیشه رسیده است.

فسیل فیلم کمدی به کارگردانی کریم امینی است. این فیلم به نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است.

بازیگران فیلم عبارتند از بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد، مجید شهریاری و…

این فیلم، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که در گذر زمان و پس‌از انقلاب هرکدام از این سه نفر دچار تغییراتی می‌شوند. داستان فیلم فسیل که در قالب طنز ساخته شده است، در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد؛ فیلم  توسط شرکت فیلمیران پخش می‌شود.

در فیلم سینمایی فسیل با هنرنمایی فوق العاده بهرام افشاری بازیگر نقش اصلی این فیلم روبه‌رو هستیم. شید بتوان گفت افشاری یکی از بهترین نقش های تاریخ عمر خود را ایفا کرد. به غیر از بهرام افشاری، هادی کاظمی الهه حصاری هم بازی قابل توجهی از خود ارائه داده اند و ایمان صفا نیز نقشی متفاوت و بامزه را بازی کرده است.

امینی نیز توانست بهترین بازی ها را از بازیگرانی مانند غلامرضا نیکخواه که اخیرا شاهد تکراری شدن نقش های او هستیم دریافت کند. فیلمبرداری فسیل نیز به خوبی انجام شده است.

«فسیل» در گیشه موفق بوده و توانسته رونقی به بدن کم‌جان سینمای ایران بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *