دلستر، ترجمه ماءالشعیر در ذهن مخاطب ایرانی

«از دلستر بودن ماءالشعیر خود مطمئن شوید»؛ این تبلیغ هوشمندانه دلستر در کمپین اخیر این برند است.

دلستر با این عبارت تبلیغاتی، ضروری بودن اصالت ماءالشعیر را یادآوری می کند.

دلستر در تبلیغات اخیر خود با شعار هوشمندانه «از دلستر بودن ماءالشعیر خود مطمئن شود» همچنین این مفهوم را به مخاطبان یادآوری می کند که برندی منحصر به فرد است، آنقدر که مخاطبان «ماءالشعیر» را همان «دلستر» می دانند. و این ناشی از پیشتازی دلستر در فرهنگ مصرف «ماء الشعیر» در ایران است. در واقع بسیاری از مخاطبان، ماءالشعیر را با دلستر شناخته اند. و البته دلستر این معنا را یادآوری می کند که مصرف کننده باید مطمئن شود آنچه مصرف می کند، حتما و الزاما ماءالشعیر است.

ماءالشعیر یا همان آب جو، ماده غذایی بسیار مفیدی است.

تبلیغات و اطلاع رسانی دلستر را باید از این حیث نیز مورد توجه قرار داد که می تواند گوشزد کننده خواص یک ماءالشعیر واقعی با خواص واقعی باشد.

ماءالشعیر، فراورده ای غیر الکلی است که برای تامین برخی از نیازهای بدن و نیز برای جبران برخی مواد مورد نیاز بدن برای مقابله با بیماریها توصیه می شود. مخصوصا نوع تلخ آن توسط پزشکان توصیه می‌شود. البته وجود واژه‌ی «غیر الکلی» در آبجوی غیر الکلی به معنای آن نیست که شما با آبجویی کم کالری مواجه هستید. بنابراین اگر در رژیم به سر می‌برید و تناسب اندام برایتان مهم است باید مانند سایر مواد غذایی در خوردن دلستر هم افراط و تفریط نکنید. آبجوی غیر الکلی همان‌قدر کالری دارد که آبجوی معمولی دارد.

ارزشهای غذایی ماءالشعیر را به طور مختصر و مفید می توان اینطور مرور کرد:

تقریبا هر ۵۰۰ گرم ماءالشعیر، حاوی حدود ۱۷۵ کالری است و از این میان: 156 کالری، یعنی ۸۹ درصد آن، ناشی از کربوهیدرات، ۲ درصد، یا حدود ۴ کالری، ناشی از پروتئین، ۳ درصد، یا حدود ۵ کالری، از چربی و نهایتاً ۶ درصد، یا حدود ۱۰ کالری از الکل است.

از نظر وجود ویتامینها نیز، آبجوی غیر الکلی تقریباً ۱۰ درصد از ویتامین B توصیه شده را در خود دارد.

همچنین این نوشیدنی قادر به تأمین تقریباً ۱۷ درصد از نیاز بدن به فولات می‌باشد. فولات موجب ایجاد سلول‌های جدید در سرتاسر بدن می‌شود.

افزون بر این شما با نوشیدن این نوشیدنی محبوب، می‌توانید حدود ۱۰ درصد از کولین مورد نیاز بدن خود را نیز تأمین کنید. کولین از مغز و سلول‌های عصبی محافظت می‌کند. همچنین ۱۶ اونس از این نوشیدنی قادر به تأمین بیش از ۳۰ درصد از نیاسین مورد نیاز بدن است. و نهایتاً قادر به تأمین بیش از ۱۵ درصد از ریبوفلاوین مورد نیاز نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *