ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعبه بانک ملی ایران در فرودگاه بینالمللی امام خمینی(ره) بر ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی و ارزی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
به گزارش نام دل به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در این بازدید که علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بینالملل نیز حضور داشتند، از نزدیک ضمن گفت و گو با کارکنان این شعبه و مسافران، نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بینالمللی امام خمینی(ره) را بررسی کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در این بازدید گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیلات نوروز و سیاستهای جدید بانک مرکزی در خصوص ارائه ارز مسافرتی، ضروری است تا با تقویت روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بینالمللی کشور و همچنین استقرار دستگاههای خودپرداز(ATM) ارزی بانک ملی، از تراکم مسافران برای دریافت ارز مسافرتی، جلوگیری شود.
وی با تاکید بر تقویت ارائه خدمات الکترونیک گفت: باید در این زمینه اطلاعرسانیهای لازم صورت گیرد تا مسافران بدون نیاز به مراجعه به باجههای بانک ملی ایران، خدمات لازم را دریافت کنند.